.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت جاسبی از رئیس جدید دانشگاه آزاد

یکی از معاونان جاسبی با رئیس جدید دانشگاه آزاد تماس داشته و از جانب جاسبی از وی دعوت کرده که در جلسه شورای مدیران این دانشگاه حضور پیدا کند که فرهاد دانشجو اعلام داشته تا حکمم ابلاغ نشود در این جلسه حاضر نمی‌شوم.

به گزارش فارس، یکی از معاونان عبدالله جعفرعلی جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد در تماسی با فرهاد دانشجو رئیس جدید این دانشگاه اعلام داشته که از جانب جاسبی، آقای دانشجو را برای شرکت در جلسه شورای مدیران این دانشگاه که شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، دعوت می‌کند.

فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، این خبر را تائید کرد و گفت: یکی از معاونان آقای جاسبی با بنده تماس حاصل کرد و اعلام داشت از جانب آقای جاسبی از شما دعوت می‌کنم تا در جلسه شورای مدیران این دانشگاه که اول بهمن برگزار می‌شود، حضور پیدا کنید تا در این جلسه مدیران دانشگاه آزاد مسئولیت جدید را به شما تبریک گفته و به عنوان رئیس جدید این دانشگاه در اولین جلسه شورای مدیران این دانشگاه حاضر باشید.

وی افزود: بنده در این تماس تلفنی به معاون آقای جاسبی پاسخ دادم که تاکنون در خصوص حضور در این جلسه به جمع‌بندی نرسیدم و پس از اینکه حکم بنده از سوی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ شد، مطمئناً در جلسه شورای مدیران دانشگاه آزاد حضور پیدا خواهم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.405 seconds.